Tájékoztatás a Szakiskolai beiratkozás rendjéről

csütörtök 10 június 2021 - 07:21:01 Administrator in:Egyéb

Tájékoztatás a Szakiskolai beiratkozás rendjéről

Tisztelt Szülők!

Tájékoztatni szeretném, hogy gyermeke szakiskolai beiratkozása az alábbi formában történhet:
I. Online formában:
A KRÉTA program e-Ügyintézés felületén 2021. június 15-től megnyílik a lehetőség a szülők/törvényes képviselők részére, hogy – a középfokú intézménybe felvételt nyert – gyermekeik adatait beküldjék a szakiskolába a „Beiratkozás középfokú intézménybe” (BKI) folyamat segítségével.
Az adatbeküldésre kétféle lehetőség van:
a) Ha beiratkozással érintett tanuló általános iskolája használja a KRÉTA rendszert: A szülő/törvényes képviselő az általános iskolai gondviselői azonosítójával és jelszavával bejelentkezik az általános iskola e-Ügyintézés felületére.
Ekkor a rendszer betölti a tanuló általános iskolai KRÉTA rendszerében lévő személyes adatait a felületre, amelyet a szülő/törvényes képviselő ellenőriz, és ha kívánja, módosíthatja, kiegészítheti azokat.
A szülő/törvényes képviselő a felületen kiválasztja az intézményt, ahová a gyermeke felvételt nyert. Az e-Ügyintézés felületén betöltött/beírt oktatási azonosító, illetve név, születési hely és idő alapján a szoftver a kiválasztott középiskola KRÉTA rendszerébe betöltött KIFIR adatok között megkeresi és azonosítja a tanulót.
Amennyiben megtalálja a tanulót, a rendszer fogadja a középfokú intézmény KRÉTA rendszerébe beküldött adatokat, és dokumentumokat.
b) A beiratkozással érintett tanuló általános iskolája nem használja a KRÉTA rendszert: A szülő/törvényes képviselő az e-Ügyintézés felületen (https://eugyintezes.ekreta.hu/) keresztül ideiglenes regisztráció létrehozása után belép a KRÉTA eÜgyintézés felületére és kiválasztja a „Beiratkozás középfokú intézménybe” (BKI) ügyintézést. A felületen kitölti a gyermek személyes és lakcím adatait, továbbá a szülők/törvényes képviselőkre vonatkozó, valamint a beiratkozáshoz szükséges adatokat.
A szülő/törvényes képviselő a felületen kiválasztja az intézményt, ahová a gyermeke felvételt nyert. Az e-Ügyintézés felületén betöltött/beírt oktatási azonosító, illetve név, születési hely és idő alapján a szoftver a kiválasztott középiskola KRÉTA rendszerébe betöltött KIFIR adatok között megkeresi és azonosítja a tanulót.
Amennyiben megtalálja a tanulót, a rendszer fogadja a középfokú intézmény KRÉTA rendszerébe beküldött adatokat, és dokumentumokat.
Abban az esetben, ha a szülő/törvényes képviselő által megadott adatok alapján a rendszer nem találja meg a tanulót a kiválasztott középfokú intézmény adatbázisában, akkor az e-Ügyintézés felületén egy üzenet jelenik meg a szülő/törvényes képviselő részére, amely felhívja a figyelmet az adatok pontosítására. Ha a szülő/törvényes képviselő azt tapasztalja, hogy az adatok helyesen kerültek megadásra, de a felületen továbbra is az adatpontosításra vonatkozó figyelmeztetés jelenik meg, akkor kérjük, vegye fel a kapcsolatot az érintett középfokú intézménnyel. A szülők/törvényes képviselők által megadott adatok csak annak a középfokú intézménynek a KRÉTA rendszerében jelennek meg, amely középfokú intézménybe a gyermek felvételt nyert.
A szülők/törvényes képviselők megtehetik, hogy a beiratkozáskor keletkező megszemélyesített dokumentumokat kinyomtatják, és az aláírt dokumentumok másolatát feltöltik az e-Ügyintézés BKI felületének „A döntéshez szükséges dokumentumok, igazolások” blokkjába, amely másolatok az adatokkal együtt átkerülnek a középfokú intézmény KRÉTA felületére. Ha a szülő/törvényes képviselő nem tudja kinyomtatni a szükséges dokumentumokat, ebben az esetben a középfokú intézmény feladata ezt elvégezni.
A beiratkozáshoz az alábbi dokumentumok bemutatása vagy azok másolatának feltöltése szükséges:
- gyermeke születési anyakönyvi kivonata
- személyi igazolványa,
- lakcím kártyája,
- TAJ száma,
- Szakértő vélemény
Legkésőbb 2021. szeptember 1-én kell leadni az iskolában a tanuló általános iskolai bizonyítványát.
II. Személyesen:
A személyes beiratkozásra 2021. június 22-én, 23-án és 24-én 8 és 16 óra között kerül sor. A beiratkozáshoz az alábbi dokumentumok szükségesek:
- gyermeke születési anyakönyvi kivonata,
- lakcím kártyája,
- TAJ száma,
- a tanuló általános iskolai bizonyítványa
-Szakértői vélemény
Amennyiben a beiratkozással kapcsolatban bármilyen problémája, kérdése van, kérjük, jelezzék a 06 36 545-105-ös telefonszámon.


Hozzászólások    Nyomtatóbarát változat  Hír létrehozása pdf formátumban 

Március 15.

csütörtök 11 március 2021 - 00:18:51 Administrator in:Egyéb

A linkre kattintás után, a letöltött fájlt keresd a letöltéseid között!
Hozzászólások    Nyomtatóbarát változat  Hír létrehozása pdf formátumban 

EGYHÁZAK KÉPVISELŐI

hétfő 15 február 2021 - 11:41:19 Administrator in:Egyéb
EGYHÁZAK KÉPVISELŐI
2021/ 2022. TANÉV

1. Keresztelő Szent János
Római Katolikus Plébánia
Telefonszám: 06 36 530- 676
3360 Heves, Hősök tere 8.

2. Hevesi Református Egyházközösség
Telefonszám: 06 36 445-162
3360 Heves, Gyöngyösi út 73.
Hozzászólások    Nyomtatóbarát változat  Hír létrehozása pdf formátumban 
Oldal:  1 2 3 ... 19 [20] 21 ... 44 45 46

Hírkategóriák

Valid XHTML 1.1  CSS Valido! tema e107 by e107wORks